قهوه سبز لاغری

چت روم نوجوانان محل تبلیغات شما




1. روشن است که سرکوب کردن اشتها با استفاده از دانه های قهوه سبز، بیشتر از هر ماده غذایی دیگر امکان پذیر است، اگر فردی غذای کمتری بخورد، وزن او هم کمتر بالا می رود، و این یکی از دستاوردهای مهم استفاده از دانه های قهوه ی سبز است. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که نوشیدن قهوه سبز به خلاص شدن از شر گرسنگی کمک زیادی خواهد کرد.

2. سلامتی قلب و بهبود عملکرد آن نیز یکی دیگر از فواید مصرف قهوه ی سبز است. دانه های قهوه سبز شامل عناصری است که باعث بهبود گردش خون در سراسر بدن می شود. بنابراین، مصرف منظم قهوه ی سبز در دوزهای متناسب با نیاز بدن شما، بروز خطراتی مانند سکته مغزی، فشار خون بالا یا نارسایی قلبی را کاهش می دهد.
3. مصرف مناسب دانه ها قهوه سبز، فعالیت های مغزی و بهبود سلامتی روانی را به دنبال دارد. بسیاری از مطالعات ثابت کرده اند که نوشیدن قهوه سبز باعث تحریک فعالیت مغز شده، و در توانایی یادگیری و بهبود عملیات های منطقی توسط مغز تاثیر فراوانی می گذارد.

4. همچنین، مصرف دانه ها قهوه سبز، پاکسازی کبد را باعث می شود و این یعنی نوشیدن قهوه سبز به پاکسازی کلی بدن کمک خواهد کرد، تا بدن فرد به طور کلی از تمامی سموم پاک شود. قهوه سبز پاک کننده ی کبد از کلسترول، چربی و مواد سمی است. علاوه بر این ها، مصرف قهوه سبز، بهینه-سازی در سوخت و ساز بدن را هم امکان پذیر می کند.

5. این ویژگی دانه ها قهوه سبز برای همه شناخته شده است، که مصرف آن می تواند انرژی اضافی به بدن بدهد. به همین دلیل است که در طول روز بعد از مصرف قهوه، فرد احساس شادابی و سرزندگی خواهد کرد.
تجربیات نشان می دهند که با توجه به مزایای استفاده از قهوه سبز، برای رسیدن به هدف اصلی و از دست دادن وزن، شما نیاز به خرید بهترین قهوه با کیفیت بالا برای نوشیدن دارید. قهوه ی سبز برای لاغری بسیار مفید است و دستورالعمل های آماده سازی و کاربرد آن بسیار ساده بوده و در نتیجه انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. مصرف دانه ها قهوه سبز برای کمک به شما در شکل گرفتن و فرم دادن به عضلات بدن بسیار مفید است.


مشخصات

خواص دارویی و فواید قهوه سبز

    چربی سوزی : مقدار بالای کلوروژنیک اسید در قهوه سبز به کم شدن چربی بدن توسط افزایش سوخت و ساز بدن و استفاده از چربی ذخیره شده در بدن کمک میکند. همچنین تحقیقات نشان دادند که کلوروژنیک اسید موجود در قهوه سبز 45درصد به کاهش جذب چربی‌ای که در غذای مصرفی وجود دارد و تحریک متابولیسم کمک میکند.
    مقابله با خستگی : قهوه ی سبز سرشار از کافئین است به همین دلیل یک ماده ی محرک محسوب می شود. کافئین باعث هشیاری می شود و به ارتقای تمرکز کمک می کند. توجه داشته باشید که برای مقابله با خستگی در گام اول باید خوب خوابید.
    تعادل قند خون و پیشگیری از دیابت : تأثیر قهوه در کنترل قند خون به پولیفنول های آن و به ویژه اسید کلروژنتیک آن مربوط می شود. به این ترتیب که این ترکیبات روی هورمون های ترشح شده از لوله ی گوارش تأثیر گذاشته و جذب گلوکز (قند) را کاهش می دهند. توجه داشته باشید در حال حاضر بهترین شیوه ی پیشگیری از دیابت که تمام متخصصان بر سر آن اتفاق نظر دارند شامل داشتن فعالیت بدنی منظم و تغذیه ی سالم است.
    پیشگیری از کبد چرب و التهاب کبدی : با آنکه هنوز مکانیسم این تأثیر مشخص نشده است ولی نتایج بررسی های آزمایشگاهی که روی موش ها انجام شده است نشان می دهد که اسید کلروژنیک از کبد ما در برابر مضرات رژیم های غذایی نامناسب محافظت می کند. از دیگر ترکیبات قهوه (هم قهوه ی بوداده و هم قهوه سبز) عبارت است از کافستول و کاوئول که به نظر می رسد باعث تحریک آنزیم های سم زدای کبد و محافظت هر چه بیشتر از آن می شود.

در مصرف دانه قهوه سبز بایستی به موارد زیر توجه کنید :

    مراقب باشید که در استفاده از قهوه سبز بمنظور کاهش وزن (لاغری) بیشتر از 9 کیلوگرم هر ماه وزن از دست ندهید و غذا خوردن را فراموش نکنید (حداقل روزی 3 وعده غذا بخورید). ورزش سبک خود را ادامه دهید و آن را زیاد نکنید.
    زنان باردار و شیرده بهتر است قهوه سبز مصرف نکنند.
    افراد مبتلا به بیماری‌های انعقادی از مصرف آن اجتناب کنند.
    با فاصله حداقل 2 ساعت از مصرف مکمل‌های حاوی روی و آهن مصرف شود زیرا قهوه سبز از جذب روی و آهن جلوگیری می‌کند.
    همراه داروهای ضددیابت نباید مصرف شود زیرا کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز، اثر این داروها را تشدید می‌کند.
    مصرف قهوه ی سبز باید به روزانه 400 میلی گرم (حدود 2 فنجان 150 میلی لیتری) محدود شود.


مشخصات

لاغرشدن بدون ورزش و رژیم با قهوه سبز !

قهوه سبز ، حتما شما هم این روزها نام این ماده ی معجزه گر لاغری راحت را شنیده اید ولی آیا واقعا این گیاه مستحق این همه القاب و بزرگنمایی است یا تنها تبلیغاتی برای جلب توجه افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی است ؟ هیچ رژیمی لاغرم نمی کند، هیچ ورزشی نتوانسته چند کیلو اضافه وزن مرا کم کند، قرص های لاغری زیادی را مصرف کرده ام اما نتیجه ای نداشته و...» اینها جملاتی هستند که ممکن است روزانه از زبان افراد زیادی بشنوید. کسانی که نتوانسته اند به وزن دلخواه خود برسند و به دنبال راهی معجزه آسا برای کاهش وزن هستند. در این میان ممکن است عده ای از خواص معجزه آسای قهوه سبز در لاغری برای تان بگویند و شما را تشویق کنند که روزی چند فنجان قهوه سبز بنوشید تا بدون هیچ زحمتی چند کیلو در ماه وزن کم کنید. قهوه سبز
خواصی که از قهوه سبز برای کاهش وزن می شنویم

چربی سوزی قوی، کاهش اشتهای موثر، سریع الاثر بودن، کاهش وزن باور نکردنی، انرژی دهنده در طول روز و بدون اثرات منفی و... ازجمله خواصی است که برای این نوشیدنی عنوان می شود. خواصی که ممکن است وسوسه تان کند حداقل برای مدتی هم که شده آن را امتحان کنید. اما آیا این خواص واقعیت دارد و خوردن قهوه سبز لاغر می کند؟ برای اینکه بدانید این گفته ها صحت دارد یا خیر، با دکتر کوروش جعفریان، متخصص تغذیه گفت وگو کرده ایم.

X


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها